Guitar Hero och Tangled, max chill!

Hej !
Nu kom jag just hem från Cecilie, och hennes tvillingsyster Silje. Ja, vi kanske glömde att nämna att det finns två av det problemet.. Anygays, vi spelade Guitar Hero i två timmar! Det var så jävla tråkigt, och vi var så otroligt illa att vi var tvungna att spela samma låt minst tuuuusen gånger.. och vi hade en otroligt dålig person på trummor.. ska inte nämna namn... Silje.
Vi såg också en film, den hette Tangled. Världens bästa film! Och måste också nämna att det är Disney, hihi. Vi älskar Disney! Åh, det är så söt att jag vill äta hela Disney upp! Jag måste också säga att jag allvarligt aldrig har skrattat så mycket i hela mitt liv. Vi vill också rekommendera filmen till alla som är 16 år (plus, plus), och har en mental ålder på fyra år!
- Har ni sett filmen?
- Tycks?

Puss puss

${CommentAuthorLinkIf}
-2011-02-26 kl:13:31:28


Dagens blogg vinnare är upp på bloggen kolla in och se om de blev du!

annars finns de nya chanser(;
${CommentAuthorLinkIf}
-2011-02-26 kl:21:20:56


hahahhaha, jeg dør av dere !!
${CommentAuthorLinkIf}
-2011-02-26 kl:23:22:35


filmen virker kjempe kjekk. kan du legge ut outfit bilde av deg og cecilie ?
${CommentAuthorLinkIf}
-2011-02-28 kl:09:40:37


Nei, har inte sett den du! :)

Skriv en ny kommentar